Keppiä vai porkkanaa - Sinä päätät!

10.11.2014  |  Kirjoittaja: Sari Köykkä

ANTAA KUULUA!

Vielä tämä viikko aikaa kaivella hampaankolosta kaikki hyvät ja huonot kokemukset ja antaa Unirestalle palautetta asiakastyytyväisyyskyselyn kautta. Uniresta haluaa kuulla mielipiteesi palvelun laadusta, ruuan mausta, ravintoloiden siisteydestä, leipävalikoimasta, vaihtuvista teemaviikoista tai mistä tahansa muuta, mitä mieleesi juolahtaa..

Kätevimmin pääset täyttämään kyselyn lukemalla QR-koodin ravintoloiden pöydissä olevista pöytäkolmioista. Vaihtoehtoisesti pääset kyselyyn TÄSTÄ LINKISTÄ. Entisistä kyselyistä poiketen kysymyksiä on nyt vähennetty, joten voit täyttää kyselyn nopeasti vaikka ruokajonossa

Arvostamme mielipidettäsi niin paljon, että jokaiselle kyselyn täyttäjälle on tarjolla ilmaiset kahvit valitsemassasi Unirestan ravintolassa. Lisäksi voit osallistua kyselyn täytettyäsi arvontaan, jossa on tarjolla yhdelle onnekkaalle ilmaiset lounaat kokonaisen vuoden ajaksi sekä kahdelle onnekkaalle puoleksi vuodeksi. Kannattaa siis todellakin osallistua, jos et ole jo niin tehnyt!

Kommentit (1)

10.11.2015  |  Anonyymi

Ruoka hyvää ja monipuolista. Asiakaspalvelu erinomaista!

Kommentointi

Nimi: *
Otsikko:
Kommentti: *
 

Ravintola-agentti

Ravintola-agentti tutkii suurennuslasin kanssa kaikkea, mikä liittyy Unirestaan ja sen asiakkaisiin.