Vuoden 2017 asiakastyytyväisyyden kehityskohteet

31.05.2017

Unirestan vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat valmistuneet. Viikkojen 41 ja 42 aikana toteutettuun kyselyyn vastasi yhteensä 1361 Unirestan opiskelija-, henkilöstöravintoloiden ja kahviloiden asiakasta. Vastausten ja tulosten perusteella Unirestan asiakastyytyväisyys kehittyi edellisestä vuodesta positiiviseen suuntaan. Keskiarvojen keskiarvo oli 4,11 asteikolla 1-5, kun vuosi sitten vastaava luku oli 3,95.

Parhaan arvosanat Uniresta sai asiakaspalvelusta (4,53). Kiitettäviä arvosanoja annettiin myös ravintoloiden yleisilmeelle (4,41), leipäpöydälle (4,11) ja ruualle (4,03). Ravintoloista Rehapoliksella toimiva ravintola Castanea sai parhaan arvosanan (4,30). Myös ravintolat Hilikku (4,26), Kastari (4,17), Vanilla (4,15) ja Preludi (4,09) saivat kiitettävät arvosanat.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten pohjalta kehitettävää on eniten ravintola Medisiinassa (3,81) sekä ravintoloiden ruokalistoissa ja salaattipöydän valikoimissa. Asiakastoiveiden mukaisesti Unirestan asiakastyytyväisyyden kehityskohteet vuodelle 2017 ovat salaattipöydän valikoiman kehittäminen, salaattipöydän tuotteiden riittävyyden varmistaminen sekä ravintolan viihtyisyyden ja siisteyden parantaminen. Myös ravintola Medisiinan ruokalista uusittiin tammikuussa.

Uniresta haluaa kiittää kaikkia asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneita! Vuoden lounaiden voittajat on arvottu ja voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Uniresta haluaa jatkossakin olla lähellä asiakkaitaan ja kehittää toimintaansa asiakaspalautteiden ja toiveiden mukaisesti.

« Takaisin