Kiitokset kaikille asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille

22.11.2016

Paljon kiitoksia kaikille Unirestan asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille. Saimme yhteensä 1361 kpl vastauksia. Asiakastyytyväisyys on vastaustenne perusteella kehittynyt positiiviseen suuntaan viime vuodesta. Keskiarvo asiakastyytyväisyystutkimuksessa oli tänä vuonna 4,11 asteikolla 1-5, kun se vuosi sitten oli 3,95. Tulokset eivät ole täysin vertailukelpoisia.

Parhaaksi ravintolaksi arvioitiin ravintola Castanea Rehapoliksessa, paras asiakaspalvelu on Apajankahvilassa, joka on myös mielestänne paras ravintolatila. Parasta ruokaa löytyy Castaneasta ja paras ruokalista Hilikusta.

Kehityskohteitakin löytyi esim. ravintola Medisiinan ruokalista ja uuden ruokalistan kehittäminen onkin jo lähtenyt liikkeelle ja ensi vuoden alussa päästää nauttimaan uuden ruokalistan annoksia.

Vuoden ja puolen vuoden lounaiden voittajat on arvottu ja heille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti.

Uniresta kiittää ja lupaa kehittää (asiakas)palvelujaan entistä paremmalle mallille!

« Takaisin