Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksena lanseerataan Herkkulounas ja lämmin kasvislisäke

09.12.2014

Unirestan vuoden 2014 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat valmistuneet. Viikkojen 41 ja 42 aikana toteutettuun kyselyyn vastasi yhteensä 1629 Unirestan opiskelija- ja henkilöstöravintoloiden asiakasta. Vastausten ja tulosten perusteella Unirestan asiakastyytyväisyys säilyi edelleen hyvällä tasolla. Keskiarvojen keskiarvo oli 3,9 asteikolla 1-5, kun vuosi sitten vastaava luku oli 3,97.

Parhaan arvosanat Uniresta sai asiakaspalvelusta (4,28). Kiitettäviä arvosanoja annettiin myös ravintoloiden yleisilmeelle (4,07) ja leipäpöydälle (4,05). Ravintoloista Madetojan salin yhteydessä toimiva ravintola Preludi sai parhaan arvosanan (4,07). Linnanmaan toimipaikoista parhaaseen tulokseen ylsi ravintola Datania (4,07).

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten pohjalta ja asiakastoiveiden mukaisesti Uniresta lanseeraa vuoden 2015 alussa uuden Herkkulounaan. Herkkulounas on hieman parempi lounasvaihtoehto, joka on tarjolla lounaslinjastossa omaan herkkulounashintaan. Samalla Unirestan lounastuotetta täydennetään lisäämällä valikoimaan lämmin kasvislisäke.

Uniresta haluaa kiittää kaikkia asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneita! Vuoden lounaiden voittajat on arvottu ja voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Uniresta haluaa jatkossakin olla lähellä asiakkaitaan ja kehittää toimintaansa asiakaspalautteiden ja toiveiden mukaisesti.

« Takaisin